"insanların düşüncesi beni gerçekten üzüyor" - .

"insanların düşüncesi beni gerçekten üzüyor"

demeç şeklinde olduğu için çok uzun değil :)

Her kimse benim için kötü sözler düşünsede kendi karalarım benimdir!
Ben artık bir çocuk olmaktan çıktım evli bir bayan olarak üstüme düşşeni yapıyorum değişmedim ben yine benim lütfen,
hakkımda böyle şeyler düşünülmesini istemiyorum...
Kim isterki?!Hayranlarımın beni dışlamalarına çok üzüldüm eğer bu kişiler gerçekten hayranım olsalardı her zaman benimle,
olurlardı bırakıp giden dost diğildir!..Evlenmeme karşı çıkan kişiler var...Bu yüzden değiştiğimi söyleyen kişiler var fakat,
bu bana çok ağır...İnsanların dşüncesi beni gerçekten üzüyor lütfen ama lütfen size binlerce kez yalvarırım bunu bana yapmayın!!!

Benzer Yazılar



 
Toplist toplist - evden eve nakliyat - nakliyat - site ekle Toplist Evden Eve Nakliyat toplist site ekle - reklam -