konser sonrası (rolling stone) - .

konser sonrası (rolling stone)

RS: Avril,tur için heyecanlı mısın?
Avril: Evet,bu tur için bir yıldan fazla beklemiştim.Bu turda değişik şeyler yapıp fanlarımı şok edeceğim.

RS: Biraz konuşalım,nasıl seçtin yeni single'ın The Best Damn Thing olmasını?
Avril: Albümümle aynı adı taşıyan bir single yapmayı asla düşünmedim fakat fikrimi değiştirdim.The Best Damn Thing çok havalı bir şarkı ve bu aynen beni değişik
yönlerde ifade ediyor.Luke'la konuştum,ve o da bana bir turdan önce video yapmanın en iyi şey olacağını söyledi.Bana bazı fikirler verdi ve bunları çok sevdim.

RS: Peki,video nasıl olacak?
Avril: Bir film gibi olacak,comedi filmi.Benim hakkımda eğlenceli sahneler ve sevimli bir hikaye olacak.(gülüyor)"Mavi Prens"imi istiyorum!

RS: Bu albumunun en son single'ı mı olacak?
Avril: Sanmıyorum,ama şunu söyleyebilirim ki bu fanlarım için bir saygı olacak.

Benzer Yazılar



 
Toplist toplist - evden eve nakliyat - nakliyat - site ekle Toplist Evden Eve Nakliyat toplist site ekle - reklam -